استقلال جامي را فداي قهرماني ديگري نمي‌کند
 
استقلال 2 ستاره
تاج کبیر آسیا
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : یعقوب مرادی

مربي استقلال مي‌گويد استقلال بازي به بازي پيش مي‌رود و به دنبال کسب دو جام و حضور ميان هشت تيم برتر آسيا است.

مجيد صالح درباره‌ي وضعيت آماده‌سازي بازيکنان استقلال اظهار کرد: ما از روز يکشنبه تمريناتمان را در دو نوبت آغاز کرديم و در روز دوشنبه فشار اين تمرينات را کمي افزايش داديم. در نوبت اول وزنه و در نوبت دوم مسائل تاکتيکي در دستور کار خواهد بود.

او درباره‌ي برنامه‌ي بازي‌هاي تيمش به ايسنا گفت: ما بعد از بازي برابر سپاهان بايد برابر الهلال به صورت رفت و برگشت صف آرايي کنيم و قطعاً استراتژي‌هاي مختلفي درهر بازي خواهيم داشت. مثلاً آرش برهاني را در روز دهم برابر سپاهان در اختيار داريم ولي در ليگ برتر برابر گهر و سپاهان حضور نخواهد داشت. به عبارتي ما نفرات متفاوتي در روزهاي پيش‌رو در اختيار خواهيم داشت. با اين‌حال وضعيت بازيکنان ملي‌پوش‌مان هم در نحوه ارنج تيم قطعا موثر خواهد بود. بعضي از بازي‌ها از لحاظ فيزيکي تيم تحت فشار نيست، مثل بازي ايران برابر لبنان ولي در بعضي بازي‌ها فشار زيادي به بازيکنان وارد مي‌شود که شايد بازي با کُره که 50 دقيقه ده نفره برابر اين تيم بازي کرديم، نمونه‌ي بارز آن باشد. در آن ديدار به ملي‌پوشان ما فشار زيادي وارد شد و در نحوه استراتژي ما در ديدارهاي بعدي استقلال همين امر موثر بود.

مربي استقلال در ادامه افزود: ما بايد از داشته‌هايمان بهترين استفاده را بکنيم. در بازي برابر سپاهان بايد حتماً از شرايطي ميزباني بهره ببريم. حضور هواداران در نتيجه‌گيري بسيار موثر است و اگر برابر تراکتور در تبريز ده نفره شده بوديم مطمئن باشيد وضعيت متفاوت مي‌شد ولي در تهران، هواداران به خوبي جاي خالي يک يار ما را پوشش دادند و زمينه ساز کسب سه امتياز شدند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش جام‌هاي پيش‌رويش را هدف گذاري کرده و آيا احتمال دارد که يک جام را فداي جام ديگري کند، اظهار کرد: ما بازي به بازي جلو مي‌رويم و استراتژي براي جام‌ها به اين شکل نداريم. ما به دنبال کسب بهترين نتايج هستيم و تلاش داريم در هر دوجام حذفي و ليگ موفق شويم و در آسيا هم به هشت تيم پاياني برسيم ولي با لفظ فدا کردن موافق نيستم و به نظرم اين نگاه غير حرفه‌اي است. در ليگ سرنوشت‌مان دست خودمان است و از نفرات خوبي بهره‌مي‌بريم، حتي اگر اميدهاي استقلال هم به زمين بروند، بايد براي برد به ميدان بروند.

صالح در پايان درباره‌ي وضعيت مالي باشگاه استقلال افزود: مسئولان قول‌هايي داده‌اند که در سال جديد اين وضعيت مالي را تا حدي حل کنند و اميدوارم تا اين اتفاق انجام شود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال 2 ستاره و آدرس moradi.4338.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 40768
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

esteghlal2setare


 
 
 
-PostId-